در این قسمت می بایست نظرات و سؤالات بازدید کنندگان سایت در فرم های مخصوصی دریافت گردیده و جهت اطلاع دیگر بازدید کنندگان نمایش داده شود . فرم هندسی یک چهره نیز از پارامترهای مورد اندازه گیری در سیستمهای بیومتریک است از دیگر کاربردهای این سیستمها ، استفاده در سیستمهای مالتی بیومتریک جهت افزایش دقت است . پس اجازه دهید که در این مطلب ابتدا دستگاه حضور و غیاب را معرفی کنیم و به برخی از پارامترهای مرتبط با آن بپردازیم. در انتها چند اپلیکیشن معروف که در زمینهی تشخیص چهره فعالیت میکنند را نیز معرفی کردهایم. معرفی نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب ایرانی | Azarnewsonline . دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت ZKT UA300 ثبت تردد پرسنل و تعریف اثر انگشت و کارت بدون تماس,دستگاه حضور و غیاب … برای قیمت تماس بگیرید. اثر انگشت و مردمک چشم از دیگر خصوصیات منحصر به فرد اشخاص است که جهت شناسایی آنها در سیستم های بیومتریک استفاده می گردد.

دستگاههای ساعت زنی

مروری بر عملکرد فناوری تشخیص چهرهی پلیس بینالملل بریتانیا نشان میدهد 98% از تطبیقهای این سیستم اشتباه بوده است. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. همانطور که گفتیم بیشتر دوربینها برای تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده میکنند اما برخی دیگر به سراغ تصاویر سه بعدی رفتهاند. برخی دستگاه های علاوه بر سنسور اثر انگشت از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی می کنند. ا توجه به اينكه اين سنسورها وظيفه اسكن اثر انگشت و تطبيق آن با اطلاعات اثرانگشتهاي موجود را بر عهده دارند، از آنها مي توان براي اهداف مختلف استفاده كرد. پس از تخلیه اطلاعات در نرم افزار مربوطه اطلاعات ورود و خروج پردازش می شدند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب چه نیازی به تهیه نرم افزار حضور و غیاب می باشد؟ با وجود اینکه تشخیص چهره مرئی و مادون قرمز بر مبنای الگوریتم های مشابه عمل می کنند، امتزاج تصاویر حرارتی و مرئی روش قابل رشد و ترقی است که موجب بهبود کارآیی می¬شود. امتزاج اطلاعات چند گیرینده شامل مرئی و حرارتی و اسکنر های ۳ بعدی می تواند بر محدودیت های موجود در تکنولوژی های پردازش تصویر فائق آید.شکل طرحی برای تصویر برداری همزمان مادون قرمز و مرئی را نشان می¬دهد. امتزاج ، اطلاعات تلفیق عکس های بدست آمده از چند نوع سنسور را استخراج می کند.



  • امکان دریافت گزارشات از طریق USB


  • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه


  • اپلیکیشن حضور و غیاب هاب استف (Hubstaff)


  • قابلیت چند زبانه


  • دمای کارکرد 10-40 درجه سانتی گراد




این دستگاه حضور و غیاب مجهز به سنسور اثرانگشت ضد خش می باشد دارای کارتخوان مغناطیس میباشد. یعضی مدل ها از جدیدترین نوع سنسور اثر انکشت سیلک (سنسور اثرانگشت Silk ID) پشتیبانی می کنند که این سنسور قابلیت شناسایی اثرانگشت های خشک و مرطوب را با زاویه 360 درجه را دارد. این ساختار همانند اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است. یکی از تنظیماتی که کارفرمایان به رابط کاربری دسترسی دارند این است که می توانند نرخ پرداخت را تغییر دهند. نقاط مختلف صورت براساس میزان حرارت و دمایی که دارند در تصویر دیده میشوند (نقشه ای از سطح صورت تهیه می شود). این نتایج به آقای پاولیدز این اجازه را می داد که چنین نتیجه گیری کند که هر الگوی دمایی صورت می تواند با یکی از فعالیت ها در ارتباط باشد. ثبت اطلاعات مدنی، هویت ملی، رای­ گیری و کنترل مرزها از پروژه­های معمولی هستند که به شناسایی هویت نیاز دارند. این ابزارها به طور عمده روی طبقهبندیهای Adaboost و دیگر مدلها مانند Real Adaboost ،Gentle Adaboost یا Logitboost تکیه دارند. قسمتی از پوست که مستقیما بالای عروق هستند به طور متوسط ۰٫۱ درجه سانتی گراد گرم تر از نواجی مجاور خود هستند. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید.

بنابراین مدیران می توانند اطمینان کامل در درستی ثبت تردد ها داشته باشند. برای پردازش نیازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئی و حرارتی هستیم. الگوریتم های تشخیص چهره مبتنی بر ظاهرکه به تصاویر مادون قرمز حرارتی اعمال می شوند بهتر از حالتی عمل می کنند که بر روی تصاویر مرئی اعمال می¬شوند. به علاوه الگوریتم هایی که بر روی تلفیق تصاویر مرنی و مادون قرمز اعمال شوند بهتر از اعمال روی تک تک آن ها به صورت تنها نتیجه می دهند. برای شبیه سازی، مواردی همچون وضعیت های استراحت در تاریکی، تحریک هایی با قدرت ۶۰ دسی بل مانند صدای بلند ناگهانی برای افزایش ترس و اضطراب ایجاد شد. موارد مزاحم: همانطور که احتمالا بدانید استفاده از وسایلی مانند عینک آفتابی میتواند تشخیص چهره را با مشکل مواجه کند. المانهای مختلفی را میتوان در ارزیابی یک سیستم تشخیص چهره مؤثر دانست مانند زمان یادگیری، زمان اجرا، تعداد مثالهای مورد نیاز برای یادگیری و نسبت بین میزان تشخیص و خطای منفی.

قیمت دستگاه حضور غیاب

با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به كامپیوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره یا كلمه عبور آنها را تعریف كرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید. مهرپردازش به آن بسیار اهمیت داده می شود بررسی دقیق نیاز مشتری است.کارشناسان شرکت مهرپردازش با توجه به فعالیت کاری مشتری محصول مورد نظر راپیشنهاد می دهند. در صورت تایید پیام نمایش داده شده، هنگام انجام محاسبات، موظفی آن روزکاری به عنوان اضافه کار اجباری در نظر گرفته شده و اطلاعات الگوی کاری تخصیص داده شده به لیست سوابق تخصیص اضافه خواهد شد. تشخیص چهره مبتنی بر طیف مادون قرمز حرارتی از اطلاعات آناتومیکی صورت به عنوان ویژگی های یکتا استفاده می کند. میانگین تصاویر حاصل از فیلتر گابور به عنوان یک تصویر جدید در نظرگرفته می شود؛ سپس از مولفه های اصلی به دست آمده از اعمال PCA بر روی تصاویر میانگین برای تشخیص چهره استفاده می گردد. فیلتر گابور یکی از روش های مبتنی بر ویژگی است که می تواند برای رفع نقطه ضعف PCA مورد استفاده قرار گیرد.

ساعت حضور و غیاب جهان گستر

آسانی استخراج و جایابی ویژگی های چهره. بر اساس اجزای استخراج شده مدلی آماری از رابطهی اجزای صورت با هم ساخته میشود تا در تأیید وجود چهره مورد استفاده قرار گیرد. در این سازمانها -به منظور حفظ امنیت و یا حتی با هداف تبلیغاتی- تلاش میشود تا چهرهی هرکدام از افراد با تعداد زیادی از چهرههای از پیش ذخیره شده در پایگاه دادهای غنی مقایسه شود. میتوانند در چهرهی فرد موجود باشند یا نباشند. دوربینهای گران قیمت حرارتی حتی میتوانند تفاوت دمای بسیار ناچیز سطوح مختلف را هم تشخیص دهند. این ماتریس (که دیواری از لیزرهاست) به صورتتان برخورد میکند و سپس به سنسورهای گوشی باز میگردد و توسط دوربینهای IR دریافت میشود. در صورت تطبیق قفل گوشی باز خواهد شد. در این نرم افزار می توان چند دستگاه حضور و غیاب (فقط دستگاه های برند ZKTeco) را ثبت نمود. بهترین دستگاه حضور و غیاب در رده ارزان قیمت دستگاه ZKTeco مدل K30 و K50 است . ساختار بافتی و عروقی صورت برای هر شخص یکتا است پس در نتیجه تصویر مادون قرمز آن نیز یکتا خواهد بود.