دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت یکی از پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب در دنیا است، زیرا هم کارایی لازم را دارد و هم اینکه از دستگاه تشخیص چهره ارزان تر است. دستگـاه حضور و غياب و كنترل دسترسی كارابان مدل KTA-3450 يك دستگاه با طراحی زيبا و كم حجم، دارای سنسور تشخیص اثر انـگشت، جهت كنترل تردد پرسنل می باشد. شناسایی و تطبیق کاربران با استفاده از فناوری اثر انگشت، کلمه عبور یا ترکیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-120 می باشد. كليدهاي عملياتي، استفاده جهت كنترل دسترسي و كنترل قفل برقي، باتري داخلي، زنگ هشدار، پيامهاي شخصي و خصوصي و امكان برقراري ارتباط از طريق شبكه بيسيم (Wifi) از ديگر قابليتهاي قابل ارائه در اين مدل مي باشد. همچنین گزینه ای در نرم افزار تعبیه گردیده است تا با استفاده از آن زنگ مدارس در ساعت های مشخصی به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت شما در مدرسه به صدا درآید. در این بخش شما می توانید زنگ ها را به صورت تک زنگ نیز مشخص نمائید و همچنین می توان تعداد زنگ ها و ساعت های آن ها را بدون هیچگونه محدودیتی تعیین نمود. بنابراین باید سیستمی ارائه گردد که بتواند قابلیت های بسیاری را بدون هیچ محدودیتی و با انعطاف پذیری بالا در اختیار کاربران قرار دهد.

ارزانترین دستگاه حضور و غیاب

اگر دو محصول را بخواهید با هم مقایسه کنید، اگر یکی از آن ها گران تر بود نمی توان گفت قیمت آن منصفانه نیست بلکه شما باید این موضوع رو بررسی کنید که آیا امکانات و کیفیتی که این دو دارند با هم یکی هستند؟ قیمت دستگاه منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ در بعضی از اوقات نیز این دستگاه ها تلفیقی از شناسایی چهره و اثر انگشت می باشد. علت انتخاب کارت هوشمند دانش آموزی توسط گروه طلای نرم جهت عمل حضور و غیاب ، به جای اثر انگشت و یا موارد جایگزین چند دلیل می باشد. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد. دستگاه حضور و غیاب فقط ترددهای کارکنان را ثبت می کند. دلیل سوم ویژگی ابداعی و جالب و منحصربفرد در نرم افزار مدرسه توانا ، نمایش نمرات ، کارنامه مستمر و نمودار گرافیکی در LCD مدارس تنها با نگه داشتن کارت هوشمند حضور و غیاب مقابل دستگاه می باشد.

دستگاه حضور غياب

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همراه این دستگاه دو نرم افزار است که امکان گزارش گیری و چاپ فیش حقوقی را دارد. امکان تعریف سوابق تحصیلی و سوابق کاری و انتساب آنها به هر پرسنل . مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. برای تمامی مشاغل اداری ومشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار اثر کم رنگ شده باشد و باشگاه ها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. دستگاه تشخیص اثر انگشتی سری V800 امکان کار کردن در هنگام قطعی برق دارد.



  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically


  • فناوری استفاده شده در دستگاه های حضور غیاب


  • 22دستگاه کنترل تردد مدل HM-105


  • 4- سرعت عملکرد بالا و عدم اتلاف وقت


  • امکان دسترسی آسان و گسترده


  • 4- کنترل تردد به روش ترکیبی


  • ابزارهای طبقهبندی آبشاری


  • روز شنبه- موظفی از ساعت 8:00 تا ساعت 16:00




امکان ساخت گزارشات دلخواه با محیط Fast Report و تحت عنوان گزارشات سفارشی . ارسال sms برای هر چند کلاس در هر چند درس در هر بازه زمانی دلخواه و با تلفیق هر گونه گزینه مورد نظر کاربران از ویژگی های خاص نرم افزار می باشد. امکان تعریف دوره های کاری غیر ماه به اندازه دلخواه . امکان اعمال سهمیه مرخصی و شروط موثر بر آن مانند تعطیلت حین مرخصی و سقف کسر کار و غیره . امکان ثبت مرخصی و مأموریت در دستگاه از طریق تعریف کلیدهای ساعت در برنامه . … امکان ثبت نامحدود ترددها ذخیره اطلاعات تردد برای همیشه. وقتی یکی هست که همیشه هواتو داره محسن لرستانی ( بی وفا ) دیرین دیرین - ریش سفیدیسم تجزیه کسر سریال هندی | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسی | فیلم هندی | کانال گاد یه حرکتی بزن دیرین دیرین - وسایل پیشگیری چکش تخریب تاپ لاین رونیکس کلیپ جدید و باحال محسن ایزی 771 سختی ها و ظرایف موضعگیری های وزارت امور خارجه شکار شیرها سمینار دو روزه آمار (با رویکرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجی میخوام با مزه ترین و خنده دارترین کلیپ های محسن ایزی شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مرحله نیمه نهایی عصرجدید اجرای محمد زارع در نیمه نهایی عصر جدید آهنگ لری خنده گل، خواننده اسماعیل بهشتی دیرین دیرین - فانتزی بیش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاکروم فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟

فرض کنید 100 نفر پرسنل در شرکت شما مشغول به کار می باشند و به طور متوسط هر پرسنل 4 بار در روز اقدام به کارتزنی می نماید بدین ترتیب شما روزانه 400 تردد خواهید داشت. نکته نهم -آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع Silk ID بوده که امکان تقلب را به صفر رسانده و اثر انگشت مرطوب، خشک و مخشوش را به راحتی شناسایی می نماید. سنسور های اثر انگشت در دستگاه حضور غیاب احتمال تقلب را به صفر نزدیک می کند. بزرگترین مزیت سیستمها و نرمافزارهای حضور و غیاب این است که نیاز به کارت دسترسی و ثبت زمان را از بین میبرند. زیرا امکان تقلب و یا خطای انسانی در محاسبه اضافهکاری از بین میرود و درنهایت به صرفهجویی در هزینهها خواهد انجامید. این کمک می کند تا داده ها به صورت یکپارچه بین برنامه ها انتقال داشته باشد و در نتیجه یک فرآیند پرداخت موثر داشته باشید.