در ابتدا برای نصب درایور واسط (میان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) ، فایل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زیر دریافت کنید. تا به اینجا ، درایور واسط اسکنر اثر انگشت و سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) نصب شده است. 3. الزامات محیطی، آیا اسکنر اثر انگشت در محیط کاری شما به خوبی کار می کند؟ روش تشخیص سه بعدی چهره از یک چشمه نور مادون قرمز و یک اسکنر به عنوان دریافت کننده استفاده میکند. در تصویر برداری مادون قرمز، بخش اکثریت تشعشع مادون قرمز حرارتی نمی تواند از یک شیشه عبور کند زیرا شیشه موجب ضعیف شدن طیف الکترومغناطیس با طول موج حول ۲٫۴ میکرومتر می¬گردد. در واقع طیف وسیع انتخاب گزینه های فیلترینک اطلاعات امکان تهیه بیش از 2700 نوع گزارش را به کاربران می دهد. قابلیت تعریف تقویمها و گروههای کاری و شیفهای کاری به تعداد نامحدود جهت محاسبه های مختلف کنترل کارکرد . از جمله امکان تعریف شیفت های چرخشی و پیچیده و یا قابلیت چند کاربری و… را ندارد. امکان تعریف ده نمونه اثر انگشت برای هر نفر و قابلیت تنظیم سطح حساسیت سنسور اثر انگشت از امکانات اولیه این دستگاه می باشد .

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

این محصول که از صفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی بهره می برد، دارای سخنگو و منوی فارسی و تاریخ شمسی نیز هست. در ایران دستگاه های حضور و غیاب ئ تشخیص چهره با برند ها و مدل های مختلفی پیدا می شود و هر کدام دارای جایگاه مربوط به خود البته بر اساس کیفیت و قیمت هستند . دستگاه حضور و غیاب یکی از بهترین ابزار های کنترل تردد برای استفاده در شرکت ها و ادارات و با هدف ثبت دقیق ساعات ورود و خروج افراد به شمار می رود. روش های ثبت الکترونیکی ساعت ورود و خروج و رویداد های ترددی در چهار دسته تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کارت هوشمند و استفاده از رمز عبور تقسیم می شوند. به عنوان مثال شرکت ها و سازمان های با تعداد کارمندان کمتر می توانند از دستگاه های ساده تری استفاده کنند. استفاده از اثر انگشت برای ثبتساعت حضور و غیاب از تقلب در ثبت ساعت حضور و غیاب جلوگیری می کند، به این پدیده buddy punching می گویند.

سنسور های اثر انگشت در دستگاه حضور غیاب احتمال تقلب را به صفر نزدیک می کند. استفاده از اثر انگشت برای ثبت ساعت حضور و غیاب از تقلب در ثبت جلوگیری می کند، به این پدیده buddy punching می گویند. دستگاه حضور و غیاب MBA-802H ZKT سازگار با تمامی نسخه های ویندوز بوده و امکان خروجی رله با قابلیت ایجاد ۵۰ محدودیت زمانی تردد بر اساس ایام هفته و ساعت را نیز فراهم می آورد. هم چنین سیستم های حضور غیاب برای حصول اطمینان از انطباق با مقررات کار در مورد ساعات حضور کارمندان، کاربرد دارند. پیش از تصمیم گیری نسبت به خرید یک دستگاه شناسایی اثر انگشت برای ثبت ساعت حضور و غیاب باید اطمینان حاصل کنید که از سوی کارمندان تان با اقبال مواجه می شود. این اقبال شرکت ها به سمت سیستم های مبتنی بر اثر انگشت به خاطر اشتباهاتی است که در سیستم های مبتنی بر پین کد یا بج رخ داده است. همچنین از کارت هوشمند برای اجازه ورود و خروج از درب های هوشمند و باز کردن گاوصندوقهای بزرگ و رمز دار در مراکز خاص امنیتی استفاده می شود.



  • با انتخاب شخص مورد نظر , ترددهای شخص نمایش داده میشود


  • تعریف واحد و بخش های سازمان


  • امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی


  • ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ تراکنش


  • ابزارهای طبقهبندی آبشاری


  • بر روی آیکن بهین تردد کلیک نمایید و آنرا باز کنید


  • دارای قابلیت گزارش گیری از افراد به طور کاملأ پیشرفته


  • دستگاه حضور غیاب سری V800 جزو مدل های پرفروش است




سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. حضور و غیاب خلاقانه یکی از بهترین روش هایی است که مدیران یک سازمان کوچک یا بزرگ می توانند برای بیشتر شدن بهره وری خود استفاده کنند. این در حالی است که سازمان ها و ارگان های دارای تعداد کارمندان بالا نیاز دارند تا از دستگاه هایی با مشخصات فنی بالا و پردازنده قوی استفاده کنند. اما مدل ویردی AC2100 دارای ظرفیت تردد ۱۰۰٫۰۰۰ می ­باشد که میزان آن بسیار کمتر است. نحوه شناسایی آن بر اساس اثر انگشت و پسورد است و دارای چهار عدد کلید عملیاتی می باشد . یک نکته حائز اهمیت در مورد این دستگاه این است که حسگرهای اثر انگشت دستگاه MD-1001 نوری، ضد تقلب، ضد خش و دارای محافظ است. تشخیص چهره همواره یکی از موضوعات مورد مطالعه در علوم کامپیوتر بوده است. ماژول اثر انگشت FR1200 یکی از سخت افزارهای مورد استفاده در دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد می باشد. سیستم حضور غیاب مزایای بسیاری در اختیار سازمان ها قرار می دهد که به عنوان یک کارفرما قادر به کنترل کامل کارکنان خود می باشند. سپس با کلیک بر روی گزینه Finish پنجره آخر (اتمام نصب) برنامه را می بندیم. سپس به پنجره آخر (اتمام نصب) می رسیم. از بارز ترین خصوصیات دستگاه حضور و غیاب می توان به امکان تبدیل اطلاعات ورودی آن به فایل اکسل (یا دیگر فرمت ها) و همین طور اتصال دستگاه به سیستم نرم افزاری حقوق و دستمزد اشاره داشت.