دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا بوده و شناسایی را براساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم انجام می دهد. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac 5000 Face یکی از حرفه ای ترین دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره در دنیا می باشد. شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام خروج از محل کارتان با قطعی برق مواجه شده و برای ثبت ساعت تردد خود با مشکلات زیادی مواجه شوید. برنامه در کمتر از 1 ثانیه صورت شما را اسکن کرده و در صورتی که خودتان باشید، قفل موبایل را برایتان باز میکند. هر موقع که احساس کردید از مسیر کار منحرف میشوید چند ثانیه به آن نگاه کنید. سیستم کنترل تردد در دستگاه حضور و غیاب قابلیتی دیگر است که توسط کمپانی در سخت افزار گذاشته می شود. در این قسمت به برخی از مزایا و فواید داشتن دستگاه حضور و غیاب برای یک شرکت اشاره می کنیم. برای شروع کار ابتدا باید اطلاعات یکی از کارکنان را از قسمت پرسنل در تب تعاریف ثبت کنید و سپس به تنظیم قرارداد و احکام کاری برای آن پرسنل بپردازید.



  • تعجب (Surprise)


  • فراهم کردن فرصت برنامه ریزی برای کارکنان


  • احساس انزجار و بیزاری (Disgust)


  • قابلیت شناسایی کف دست تا 600 الگو


  • 4 - انتقال اطلاعات از طریق پورت Wi-Fi


  • 5- محل انجام کار


  • ارتباط بیسیم از طریف وای فای




در صفحه باز شده در قسمت User ID شماره کاربر مورد نظر را وارد کرده و بر روی دکمه Read کلیک می نمائیم. وارد منو شده و از بالای صفحه ساعت زرد رنگ را انتخاب می کنیم . امکان ارتباط توسط مودم با ساعت ها تعریف شده . به وسیله این سیستم این امکان به وجود خواهد آمد که دستگاه بتواند کنترل تردد درب را به عهده بگیرد،پس یعنی میتوان از دستگاه حضور و غیاب به عنوان اکسس کنترل استفاده نمود . از میان مردم به برخی فرصت میدهند که نخبه شوند و از میان نخبگان بعضیها را بهکار میگیرند و از میان اختراعات و اكتشافات آنها بعضی را مورد استفاده قرار ميدهند. سیستم های حضور و غیاب امروزی برای از میان برداشتن خطاهای زمانهای ورود و خروج کارمندان بسیار دقیق و کارآمد عمل می کنند. با توجه به تعدد پروژه های پتروشیمی و فولادی در کشور چین , آسیاب شده بسیار , سنگ زنی قطعات .

دستگاه ساعت زني

با توجه به تنوع دستگاه های موجود در بازار، این محصول با قیمت های متنوعی نیز ارائه می گردد که ارائه دهندگان آن نیز دلایل مختلفی را جهت این اختلاف قیمت ها اعلام می دارند. در واقع ما با نرم­ افزارهای تخصصی بر آن هستیم که به مدیران کمک کنیم تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم دهند. نرم افزارهای کنترل تردد برای نظم بخشیدن و کنترل تردد به مکانهای خصوصی و عمومی می باشد. این دستگاهها دارای قابلیتهای متفاوتی مانند اثر انگشت - کارت - تشخیص چهره - رمز - حافظه داخلی و غیره هستند که امکان خرید را برای مشتری آسانتر می نماید و همیشه این سئوال برای مشتری هست که آیا میتوان از دستگاه حضور و غیاب به عنوان اکسس کنترل استفاده نمود؟ بطوری که بدون توجه به موقعیتی که هستید، می توانید اطلاعاتی در مورد ساعات کارکرد پرسنل خود داشته باشید. قفل مقابل برقی روی چهارچوب با توجه به نوع درب نصب می گردد. در خصوص تنظیمات رله دستگاه حضور و غیاب این امکان وجود داشته که بتوان از حالت NO و یا NC دستگاه برای اتصال به قفل برقی استفاده نمود. کمتر افرادی دیده می شوند که بدون تلاش به درجات بالایی برسند. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. سنگ آهک سنگ زنی 50 آسیاب تن در ساعت دستگاه درمان سنگ معدن مس - copasasia.

قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

اصل برای دستگاه سنگ زنی الکتروشیمیایی. 100 تن در ساعت قیمت سنگ , سنگ زنی قطعات بسیار , کوچک مخروط قابل حمل قیمت سنگ شکن ; آسیاب . ‫ظرفیت 400T در هر ساعت از سنگ شکن رول. یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب و یک نسخه نرم افزار کنترل تردد در اختیارشان قرار داده تا به وسیله آن بتوانند گزارشات روزمره و یا ماهانه خود را از دستگاه حضور و غیاب دریافت نمایند. شما می توانید لیست مشتریان ما را از واحد فروش دریافت کرده و قبل از خرید دستگاه مورد نظر خود، با کارشناسان ما مشورت نمایید. بنابراین امکان ثبت ورود و خروج های غیر واقعی با آن در حد صفر است و می توانید با خیال راحت از این دستگاه در اداره، شرکت یا سازمان محل کار خود استفاده نمایید. سیستم حضور و غیاب نقش مهمی در کنترل تردد سازمان ها دارد. سادگی یک سیستم نرم افزاری مهمترین عامل موفقیت آن است، پارس کدرز محیطی بسیار روان، ساده و شفاف دارد که مجری و کارفرما در آن به راحتی به همکاری می پردازند. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد.

قیمت دستگاه ساعت ورود و خروج

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره افق فرا ویژن برای کارگاه های صنعتی، کارخانجات، بیمارستان ها و بسیاری از اصناف مورد استفاده قرار می گیرد. اگر محیط آزمایشگاهی، کارگاهی و صنعتی دارید، ممکن است برخی افراد مشکل ثبت اثر انگشت داشته باشند، در این مورد بهتر است هزینه بیشتری بپردازید و آپشن تشخیص چهره را انتخاب نمایید. شما می توانید ترددها را برروی گوشی هوشمند، لپ تاپ، رایانه خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. باروشن کردن بلوتوث گوشی میتوان «ساعت هوشمند طرح اپل واچ» خود را به گوشی خود متصل نموده و در هنگام نیاز پاسخگویی به تماسها و پیامک های ورودی و خروجی گوشی خود را نیز با ساعت هوشمند خود انجام دهید. این دستگاه به راحتی در هر مکانی قابل نصب بوده و نیازی به کابل کشی نیست و به راحتی میتوان تخلیه اطلاعات را انجام داد. به حتم، با پیشرفت روزافزون دستگاههای تلفن همراه مثل تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها، متوجه آن می شویم که فعالیتهای تجاری بیشتر در بیرون از دفتر اتفاق می افتد.لذا مدیریت نگهداری داده بصورت آنلاین خیلی ضروری است.

اکثر افراد وقتی که یک روز خود را آغاز می کنند هیچ اطلاعات دقیقی درباره ی زمان بندی آن روز خود ندارند. همچنین در بین سایر دستگاه های حضور وغیاب با تمامی امکانات و تکنولوژی های به روز یک دستگاه حضور وغیاب ارزان محسوب می شود این دستگاه هم از نظر قیمت وهم از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه است. امروزه محیط کار بیش از پیش در حال پویا شدن است، بسیار مهم است که یک سیستمی مدرن وامروزی داشته باشیم. در واقع ضعف بسیاری از دستگاه های تشخیص چهره که افراد را زمانی که آرایش غلیظ داشتند و یا اصلاح نکرده بودند و یا اینکه در زمستان از کلاه و یا شال گردن استفاده می کردند را پوشش داده است. در اطراف بینی، دو چنین نسبتا عمیق ایجاد میشود. یادآوری اهداف و فکر کردن به آنها انگیزهی خوبی را برای تحمل سختیها در فرد ایجاد میکند. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. درواقع سرعت شناسایی چهره و اثرانگشت یکسان است اما تنظیم صورت در قاب دوربین زمان کلی شناسایی چهره را افزایش می دهد.