کار از راه دور و یا "زمان انعطاف پذیری" به کارکنان اجازه شروع کار روزانه زودتر از 9 صبح و حتی بعد از 5 بعد از ظهر را می دهد. جهت محاسبه میزان کارکرد و یا حقوق و مزایای کارکنان در محیطهای بزرگ پکیج های نرم افزاری متعددی جهت نیاز مشتریان قابل ارائه است. این دستگاه حضور و غیاب، برای شرکتهای بزرگ و کوچک و با تعداد پرسنل کم یا زیاد توصیه می شود. معمولا دستگاه کارتی برای شرکتهایی که امکان جابجایی کارت توسط کارمندان وجود ندارد و این مورد توسط حراست کنترل می شود، استفاده می شود. توصیه می شود هنگام بررسی یادداشت الگوی کاری مورد نظر سازمان خود به انواع بازه کاری که در روزهای مختلف تکرار شده است توجه نمایید. پیش از این، از دستگاه پانچ ساعت که به صورت مکانیکی عمل میکند استفاده میشد. یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه قابلیت ذخیره سازی تعداد تردد بسیار بالا است که به راحتی می تواند نیاز یک سازمان پر تردد را برآورده کند.

دستگاه ساعت زنی قیمت رنگ

ذخیره سازی اطلاعات تا 10.000 تردد در حافظه دستگاه . اکسس کنترل تحت شبکه سیماران مدل کنترل تردد تحت شبکه FPN23K قابلیت استفاده به عنوان کنترل عبور مرور و ورود و خروج و همچنین دستگاه حضور غیاب می باشد. دستگاه های تشخیص چهره براساس آناتومی چهره و فاصله بین دو چشم عمل میکنند. حفاظت و نگهداری از اشیای قیمتی از نیازهای اولیه بشر بوده و همواره اشیای و مدارک ارزشمند از چشم سارقین دور نبوده است. سیستم های حضور و غیاب، اغلب مجهز به سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و حسگر عنبیه چشم هستند و بعضا می توانند تا چند هزار اطلاعات پرسنل را در آنها ثبت کنند. یک از پرسنل مدیران بتوانند حقوق و دستمزد پرداخت کنند. دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره ویژگی های چهره را ضبط کرده و الگوهای ضبط شده را در پایگاه داده و یا حافظه دستگاه ذخیره می کنند. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند.



  • 1-قرارداد کار دائم


  • نسخه اندروید


  • درگاه RS232 / RS485


  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان


  • 3-تعیین غیبتهای ماهیانه


  • مدیریت غایبان و اعلام آنها




حال اگر بخواهید تردد ماهانه از پرسنل خود تهیه نمایید (با احتساب 31 روز) شما باید دستگاهی را انتخاب نمایید که ظرفیت تعداد تردد آن حداقل 12,400 باشد. حافظان حریم پارسیان نماینده رسمی انحصاری اکسس کنترل کنترل تردد تحت شبکه IP اثرانگشتی کارتی رمزی سیماران ZKT مدل FPN31500 محصول ZKTech کره ZKTECO می باشد. کنترل تردد IP سیماران مدل اکسس کنترل تحت شبکه اثرانگشتی FPN31500 دارای قابلیت های زیر می باشد. در تولید دستگاه اثرانگشتی FPN31500 سیماران از پیشرفته ترین الگوریتم های شناسایی و تشخیص در اکسس کنترل تحت شبکه FPN31500 سیماران برای کنترل تردد استفاده شده است. در دستگاه کنترل تردد مدل RF620 میتوانید با استفاده از یک فلش مموری اطلاعات دستگاه را خالی کنید. هنگامی که الگوریتم به تعداد کافی از این جزئیات را تشخیص داد و ثبت کرد، آنگاه مطمئن می شود چیزی که در روبرویش قرار گرفته صورت یک انسان است. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود.

کار گشا خواهد بود. نمایش کارنامه کاملاً خودکار و هوشمند بوده و نیاز به کار با هیچ نوع دستگاهی توسط فرد ندارد. اتنسی به عنوان یک سامانه حضور و غیاب آنلاین در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ با یک تیم ۱۲ نفره خلاق در یک محیط پویا در تهران کار خودش را شروع کرد. که به ازای هر پرسنل نیز باید یک کارت تهیه شود . همانطور که گفتیم بیشتر دوربینها برای تشخیص چهره از تصاویر دو بعدی استفاده میکنند اما برخی دیگر به سراغ تصاویر سه بعدی رفتهاند. بنابراین اگر مراکز عمومی نظیر استادیومهای ورزشی برای حفاظت از مردم از این تکنولوژی بهره ببرند، ممکن است با خطا روبرو شوند. ژستهای مختلف: بهترین عملکرد تکنولوژی تشخیص چهره زمانی است که سوژه به صورت مستقیم و با چهرهای عادی به دوربین نگاه کند. بدین منظور ابتدا توسط یک دوربین از چهره فرد تصویر برداری می شود، سپس تصویر مورد پیش پردازش قرار گرفته و ویژگی هایی از آن استخراج شده و سپس ویژگی های بدست آمده در یک پایگاه داده ذخیره می گردد.

دستگاه انگشتی حضور و غیاب

محصول مورد نظر در لیت قرار دارد! نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن با حساب کاربری که در اختیار پرسنل قرار می دهد باعث تشویق کارمندان شده و می تواند راندمان و بازده کاری آنها را بالا ببرد. صفحه نمایش لمسی این مدل واسط کاربری فوق العاده و سهولت کاربری منوها را در اختیار شما قرار خواهد داد. می توانید این دستگاه حضور و غیاب را با بهترین قیمت از فروشگاه دیاکالا همراه با نرم افزار ورژن 1 و نصب آنلاین رایگان و ارسال رایگان بصورت آنلاین خریداری کنید و در آدرس خود 24 ساعته تحویل بگیرید. شما می توانید علاوه بر لیست شرکت های فروش دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد در شیراز ، لیست سایر مشاغل را اینجا مشاهده نمایید. اکسس کنترل تحت شبکه سیماران مدل کنترل تردد FPN5150/B را میتوان هم در سیستم تحت شبکه و هم به صورت استند الون از آن استفاده کرد.

سپس در انتهای دوره ماهانه یا هفتگی روزهای حضور به صورت دستی محاسبه می گردید اما امروزه با استفاده از دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی ترددها بلافاصله به صورت آنلاین ثبت شده و بر روی سرور نگهداری می شود. این محصول هوشمند می تواند تصاویری تا اندازه۸۰ اینچ را روی دیوار بتاباند و حتی امکان نمایش تصاویر ۲۰ اینچی را بر روی میز با قابلیت لمس صفحه را فراهم کرده است. نرم افزار رکوگنیشن یکی از سرویسهای متعدد ابری "خدمات وب آمازون"(AWS) است که برای توسعه دهندگان در دسترس است. عموما بصورت پیشفرض اکثر مودم ها 192.168.1.1ست شده است که برای اطمینان می توانید از منوی cmd دستور ipconfig را اجرا کنید و در قسمت gateway آی پی تنظیمات مودم را بیابید. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت توسط فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش دستگاه حضور و غیاب ELMOSANAT قیمت گذاری شده است. دستگاه اکسس کنترل تحت شبکه سیماران مدل FPN23K دارای زبان فارسی و انگلیسی با امکان تلفظ کلمات می باشد. نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. Digionline - قیمت، خرید، فروش، مشاوره دستگاه حضور و غياب - … Digionline دیجی آنلاین - لیست قیمت آنلاین هزاران فروشنده. کاربرد این دستگاه به قدری زیاد است که قیمت دستگاه حضور غیاب برای هر شرکت به صرفه است و می توانند یکی از انواع آن را خریداری نمایند.