لازم است بدانید تمام اطلاعات تردد و ورود و خروج و وضعیت غیبت و مرخصی کارمندان در اختیار مدیر سازمان قرار میگیرد. یعنی در واقع این نرمافزار حضور و غیاب است که عملیت محاسبهی حقوق، مزایا، وضعیت مرخصی یا غیبتهای کارمند را به مدیر اطلاع میدهد. پایانه این اعداد را برای هر کارمند ذخیره میکند اما این اطلاعات جهت بازسازی تصویر اصلی اثر انگشت کارمند مورد استفاده قرا نمیگیرد. اما استفاده از دستگاه تشخیص چهره این مشکل را برای آنها حل میکند. این دستگاه حضور و غیاب که تنها امکان ثبت تردد پرسنل را از طریق اثرانگشتی را برای آنان فراهم می کند قابلت ثبت 1،000 عدد اثر انگشت را دارد. این رابطه چه فایدهای دارد؟ در حال حاضر این تکنولوژی در فیسبوک هم وجود دارد و با کمک آن میتوانید کاربران دیگر را روی عکسها تگ کنید. اما در اثر انگشتی به دلیل تماس فیزیکی افراد با دستگاه، امکان انتقال بیماری وجود دارد.



  • کشف چهره (Face Detection)


  • 1 جواب میانگین بازدید روزانه 0.33140 بازدید


  • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه


  • اسلایدر کنار گزینه های موجود را مجددا فعال نمایید


  • آلارم نقطه سفارش کالا


  • انجام اختصاص شیفت پرسنل بصورت گروهی




یکی دیگر از مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نسبت به دستگاه اثر انگشتی این است که چون کارمندان تماس فیزیکی با دستگاه ندارند، انتقال انواع آلودگیها و بیماریهای پوستی از طریق دستگاه انجام نمیپذیرد. … انواع انتقال وجه (داخلی و بین بانکی) ،ثبت دستور پرداخت مستمر یا دستهای. لیست محصولات. جهت خرید و یا مشاهده آگهی های محصولات مورد نظر، بر روی دکمه «بخرید » آن کلیک کنید. این چهره ها می توانند اعم از چهره های مجرمان سابقه دار و یا سارقان فروشگاه ها باشد و یا چهره افرادی که قبلا به لیست سیاه نرم افزار اضافه شده است. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 در فروشگاه اینترنتی ایلی هایپر با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 از ما بخواهید. دستگاههای حضور و غیاب کارتی یکی از قدیمیترین و پرطرفدارترین دستگاههای حضور و غیاب به شمار میآیند. امکان تقلب در دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره وجود ندارد؛ زیرا برای هر فرد فقط امکان ثبت یک چهره (چهرهی خودش) وجود دارد.

حال میخواهیم بررسی کنیم که این تفاوت قیمت (که کم هم نیست) آیا برای مدیر توجیه اقتصادی دارد یا باید همان دستگاههای چینی را تهیه کند. قیمت دستگاه حضور و غیاب منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه، یکی از جدیدترین و دقیقترین دستگاههای حضور و غیاب در سطح جهان است. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، مشکلات زیادی که فرآیند حضور و غیاب برای مدیران ایجاد کرده بود؛ با روی کار آمدن دستگاههای حضور و غیاب تعداد زیادی از مدیران ترغیب شدند تا این دستگاهها را تهیه کنند. یکی از مسائل مهمی که مدیران سازمان ها برای بالا بردن بهروری و نظارت بر عملکرد کارکنان و افزایش امنیت بر آن تاکید دارند، کنترل تردد پرسنل های سازمان میباشد. این دستگاه از جدیدترین فناوریها و تکنولوژیها جهت ثبت و کنترل تردد کارمندان استفاده میکند. دستگاه پس از دریافت تصویر اسکن شده، نقشهای دو یا سه بعدی از الگوی صورت کارمند برای خودش ترسیم میکند و در حافظهی خود ذخیره میکند.

علاوه بر این، محاسبهی تعداد روزهای کاری کارمند و محاسبهی دقیق حقوق کارمندان در انتهای ماه، آن هم به صورت دستی، کاری بسیار مشکل و وقتگیر بود و احتمال رخ دادن اشتباه نیز در آن بسیار زیاد بود. سلام. متأسفانه مدتی زیادی است به علت مشغله زیاد نتوانستم مطلب جدیدی اضافه کنم. روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. ابتدایی ترین دستگاه های حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب پانچی بودند که با قرار گرفتن کارت در اسلات مخصوص، تاریخ و زمان ورود یا خروج پرسنل بر روی کارت ثبت می گردید. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. توصیه ما به شما این است که برای وضع کلیه قوانین و شرایطی که میخواهید برای تردد پرسنل لحاظ کنید هنگام خرید دستگاه حضور غیاب حتما نرمافزار را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

دستگاه حضور و غیاب کارتی سالم. … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. این شبکهها یک پیش-آموزش خودکار را نیز همراه با بخش شبکه عصبی فشرده ارائه میکنند. دستگاه قبلی، وارداتی بوده و شرکت تولیدکنندهی آن در خارج از کشور، به دلیل وجود تحریمها، از ارائه دادن قطعه و لوازم یدکی به مشتریان ایرانی خود، خودداری میکند. اما شرکت فروشنده توانایی توسعه و ارتقای محصول خود را ندارد. در سایر سیستمهای حضور و غیاب ممکن است گذرواژه یا کلمهی عبور خود را فراموش کنید، اما در سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی، شما همیشه برای ورود اجزای بیومتریک خود (اثر انگشت) را به همراه دارید. ۱- دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. سنسور جدید بافت زنده به دو اسم OP5 و Silk ID بوده که در دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد - اسکنر اثر انگشت به کار می رود . دستگاه حضور و غیاب … حافظه ثبت تردد تا یکصدهزار تردد - با قابلیت بازیافت. هر روزه میلیون ها تردد توسط دستگاه های PW ثبت و کنترل می گردد. شرکت سامانه های بعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کنترل تردد و کنترل دسترسی، مفتخر است محصول دیگری به نام دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی EB-103 را معرفی کند. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند. سیستم حضور غیاب- دستگاه حضور و غیاب - حضور و غیاب ایرانی - دستگاه کارت زنی - دستگاه ساعت زنی - حضور و غیاب تولید ایران - دستگاه حضور و غیاب ایرانی. اگر شما هم به تازگی تصمیم گرفتهاید سیستم حضور غیابی برای سازمان خود تهیه کنید در ادامهی این مقاله با ما همراه باشید. دستگاه های حضور و غیاب یا ساعت های کارت زنی سنسور نوری ضد خش ، نرم افزار رایگان ،امکان ارسال ترددها از طریق بلوتوث و … دانلود لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب.