این شیشهها بیشتر در ساعتهای دارای برند معتبر و خیلی کم در ساعتهای درجه دو استفاده میشوند. ۱۱- دستگاهها اگر برای سیستم امنیتی استفاده میشوند حتما باید از SecureIO استفاده شود وهیچ گونه سیم یا کابلی نباید در فضای بیرونی دیده شود. این دستگاهها گرانترین نوع بوده و بهترین قابلیتها را ارائه میکنند. علارغم زمان اندکی که از تجاری شدن این موضوع می گذرد ، ولی به صورت فراگیری در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است که نشان دهنده کارایی بالای این نوع از اتوماسیون می باشد. امروزه اتوماسیون حضور و غایب در اکثر سازمان ها ، شرکت ها و مراکز با انواع مقیاس کوچک تا بزرگ ، به یکی از بخش های اصلی و رایج تبدیل شده است. باتوجه به اینکه معمولا سازمان های بزرگ به علت تعدد ساختمان و پرسنل از چند دستگاه حضور غیاب و رستورانی بهره میبرند، لازم است تا سامانه ای جهت مدیریت و تخلیه ی آنلاین دستگاه ها وجود داشته باشد.

دستگاه ورود و خروج پرسنل

جهت مطالعه و بررسی دقیقتر ویژگی های این محصول به این قسمت رجوع فرمایید. شرکت سامانه های بعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کنترل تردد و کنترل دسترسی، مفتخر است محصول دیگری به نام دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی EB-103 را معرفی کند. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل T21F افق فرا ویژن ، شما را در کنترل هر چه بهتر پرسنل یاری میکند. قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی V800 با نمونه های وارداتی رقابت می کند. کلیه بخشهای سایت شامل وبلاگ, انجمن, دانلود, تیکتهای من, شارژ پنل پیام کوتاه و شارژ خدمات سالیانه فقط برای اعضای سایت فعال می باشد. لذا جهت استفاده از این خدمات ابتدا از قسمت ورود کاربران به سایت وارد شوید. 55. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «8:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «12:00» را وارد نمایید. كارتهاي RFID قابليت شناسايي و ثبت از راه دور و در هنگام عبور افراد از گيتها را دارند بدون اينكه نياز به وارد كردن كارت در دستگاه كارتخوان باشد.

در این سیستم مي توان برحسب درجه اهميت افراد دسترسی ها را به گونه ای تعريف كرد كه هر كاربر بتواند تا طبقه خاصي را با استفاده از آسانسور طي كند. در اين دستگاه ها امكان دسترسي افراد مجاز به ورود و استفاده از آسانسور تعريف مي شود تا اشخاصی كه به دلايلی، اجازه دسترسی به آسانسور را ندارند، نتوانند از آن استفاده کنند. سپس ریدر اطلاعات دریافتی را به سیستم اصلی ارسال می کند و با توجه به محدودیت های تعیین شده ی قبلی اجازه دسترسی و یا عدم دسترسی شخص به نقطه ی مورد نظر را می دهد. همچنین استفاده از اطلاعات این نرم افزار در نرم افزارهای دیگر وجود دارد.. برای حضور و غیاب کارمندان خود دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی یا حتی حضور و غیاب با حسگر های اثرانگشت نیست؛ در سامانه کارمندکنترل معنای حضور و غیاب کاملا دگرگون شده است. ۴- قابل اعتماد و دقیق: طبق روش سنتی کارکنان از ساعت کار خود به صورت دستی گزارش می دهند. هیچگاه روش های سنتی و حتی حسگر اثرانگشت نتوانسته اند به درستی حضور و غیاب کارمندان را ثبت کنند و راه های گریز بسیاری برای آنها وجود داشته است.

  • امكان ثبت عكس پرسنلي و نمايش آن
  • صنایع شهید باکری
  • قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ چهره
  • ارزان قیمت تر بودن

سامانههایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار میروند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژیهای متعدد بهینه شدهاند و احتمال خطا یا آسیب به آنها بسیار کم شده است. سامانه حضور و غیاب همانطورکه از نامش پیداست، از این تکنولوژی برای بهبود عملکرد حضور و غیاب و کنترل تردد کارمندان و کارگران استفاده میکند. از اين اطلاعات ميتوان در تهيه گزارشهاي متنوع پرسنلي، كاركردها و جزئيات فعاليتهاي سازماني و پروژه، گزارشهاي مديريتي و تصميمگيري سازماني استفاده نمود. در صورت درخواست کارت تردد می توانید در فرمی که لینک آن قرار داده شده اقدام فرمایید و پس از تکمیل اطلاعات و سپری شدن مراحل مورد نیاز، به مدیریت امور اداری مراجعه فرمایید و کارت تردد خود را بگیرید.. باطری داخلی قوی با مدت زمان کارکرد بالا امکان ثبت اثرانگشت و کارت را برای پرسنل مجموعه در شرایط مختلف جوی فراهم می آورد. به علاوه این دستگاه امکان زمانبندی و محدود کردن رفت و آمدها را در اختیار مدیران قرار می دهد.

قیمت دستگاه ساعت زنی کارتی

پرسش های شما به مسئولین حضور و غیاب ارسال و پاسخ از طریق ایمیل به شما ارسال می شود و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد. کارکنان میتوانند از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه حضور و غیاب دینگ، ورود و خروج خود را به آسانی ثبت نمایند. کارکنان میتوانند از طریق اپلیکیشن و قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه حضور و غیاب دینگ، ورود و خروج خود را به آسانی ثبت کنند. حالا به لطف ساعتهای هوشمند شرکت اپل میتوان از طریق یک آیکون ساده، ساعت هوشمند را تبدیل به واکی تاکی کرد و از یادآوری خاطرات کودکی لذت برد. دستگاه حضور غیاب کمک می کند تا کنترل هزینه های نیروی کار از طریق کاهش پرداخت حقوق اضافی، برای زمانی که کارکنان کاری انجام نمی دهند، ممکن گردد. اطلاعیه: همکار گرامی احتراماً به استحضار می رساند محاسبه حقوق دی ماه امروز شنبه 98/10/21انجام خواهد شد لذا از جنابعالی تقاضا میشود تا ساعت 12 امروز غیبتها و کسر کاریهای خود را اصلاح نمایید.